A feasibility evaluation of the incredible Years School Readiness Parenting programme /
Parental involvement in their childrens education, including activities undertaken by parents at home and through strong links with their childrens schools, contributes to childrens academic attainment. This study examined whether it was feasible for school-based staff to deliver the Incredible Year...
Guardado en:
Autor Principal: | Hutchings, Judy, (autor.) |
---|---|
Otros Autores: | Pye, Kirstie L., (autor.), Bywater, Tracey, (autor.), Williams, Margiad E., (autor.) |
Formato: | Artículo |
Idioma: | English |
Publicado: |
[Madrid] :
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid,
2020.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://elibro.net/ereader/unsbiblio/129430 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Can mentoring promote self-esteem and school connectedness? An evaluation of the Mentor-UP project /
Publicado: (2020) -
Psicología para maestros /
por: Lipmann, Otto
Publicado: (1931) -
Las responsabilidades esparentales en situaciones de crisis familiar : mediación, puntos de encuentro y coordinación de parentalidad /
por: Blanco Carrasco, Marta,
Publicado: (2020) -
Efecto de tratamientos pregerminativos en la ruptura de la dormancia en las semillas de Albizia lebbeck /
por: González, Yolanda,
Publicado: (2000) -
Food fundamentals /
por: McWilliams, Margaret.
Publicado: (1979)