Beyond the Apparent Banality of the Mathematics Classroom
Guardado en:
Autor Principal: | Laborde, Colette. |
---|---|
Autor Corporativo: | SpringerLink (Online service) |
Otros Autores: | Perrin-Glorian, Marie-Jeanne., Sierpinska, Anna. |
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Publicado: |
Boston, MA :
Springer,
2005.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | SpringerLink, via BECYT |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Beyond the apparent banality of the mathematics classroom /
Publicado: (2005) -
Humans-with-Media and the Reorganization of Mathematical Thinking Information and Communication Technologies, Modeling, Visualization and Experimentation /
por: Borba, Marcelo C.
Publicado: (2005) -
Meaning in Mathematics Education
por: Kilpatrick, Jeremy.
Publicado: (2005) -
Mathematics Education in Different Cultural Traditions-A Comparative Study of East Asia and the West The 13th ICMI Study /
por: Leung, Frederick K. S.
Publicado: (2006) -
Difficoltà in matematica Osservare, interpretare, intervenire /
por: Zan, Rosetta.
Publicado: (2007)