3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /

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Autor Principal: Eberly, David H.
Formato: Libro
Idioma:English
Publicado: San Francisco : Morgan Kaufmann, c2001.
Materias:
Acceso en línea:Publisher description
Table of contents
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245 1 0 |a 3D game engine design :  |b a practical approach to real-time computer graphics /  |c David H. Eberly. 
260 |a San Francisco :  |b Morgan Kaufmann,  |c c2001. 
300 |a xxviii, 561 p. :  |b il. (algunas col.) ;  |c 24 cm. +  |e 1 computer optical disc (4 3/4 in.) 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice. 
020 |a 1558605932 
100 1 |a Eberly, David H.  |9 022247 
082 0 0 |a 006.6/93  |2 21 
650 0 |a Computer graphics.  |9 000800 
650 0 |a Computer games  |x Programming.  |9 007871 
650 0 |a Three-dimensional display systems.  |9 005674 
650 0 |a Real-time programming.  |9 013574 
010 |a  00055019  
040 |a DLC  |c DLC  |d DLC 
050 0 0 |a T385  |b .E373 2001 
856 4 2 |3 Publisher description  |u http://www.loc.gov/catdir/description/els031/00055019.html 
856 4 1 |3 Table of contents  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/els031/00055019.html 
859 |p 1236  |b BIB. COMPUTACION