Oversimplifying Teaching of the Control of Variables Strategy /
Two experiments compared closely related interventions to teach the control of variables strategy (CVS) to fourth-grade students. Over the two experiments, an intervention first developed by Chen and Klahr (1999) was most effective at helping students learn how to design and evaluate single-factor e...
Guardado en:
Otros Autores: | Lorch, Jr., Robert F., (autor.) |
---|---|
Formato: | Artículo |
Idioma: | English |
Publicado: |
Madrid :
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid,
2020.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://elibro.net/ereader/unsbiblio/125624 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Lesekurs deutsch : eine einführung in die texterchliessung /
por: Hajny, F.
Publicado: (1983) -
Lesekurs deutsch : eine einführung in die texterschliessung /
por: Hajny, F.
Publicado: (1987) -
Deutsche sprachlehre für ausländer grundstufe, vollständige einführung in die deutsche aprache /
por: Schulz, Dora.
Publicado: (1961) -
Français, textes commentes et suivis d'exercises. tomo 1 /
por: Fasciglione, Rolanda F. De.
Publicado: (1972) -
El idioma español, gramatica y lecturas. tomo 1 /
por: Rocchi Barbotta, Maria Clara.
Publicado: (1961)